3/50/25, una xerrada sobre experiències compartides a l’Hospital de Bellvitge

Tot i que ja estem immersos en l’any 51 de la història de l’Hospital de Bellvitge, us convidem a veure el vídeo d’una darrera iniciativa relacionada amb el 50è aniversari. Es tracta de 3/50/25, una xerrada en que la infermera Laura Vallejo; la Dra. Ana Álvarez i el Dr. Ferran Mascaró conversen de forma distesa a partir d’un any en el calendari que els uneix. L’any 2022, tots tres han fet 50 anys i alhora 25 del seu primer dia de feina a l’Hospital de Bellvitge.

Les arrels de la seva relació professional i personal amb l’HUB; records compartits de la seva arribada a l’hospital; el sentit de l’orgull Bellvitge o els seus desitjos per al futur del centre són alguns del temes que centren la conversa, en el decurs de la qual a ben segur trobareu més d’una experiència semblant a les viscudes per vosaltres.

Vegeu aquí el vídeo de la xerrada al canal de youtube de l’hospital