L’Hospital de Bellvitge rep tres guardons als premis Best Spanish Hospitals (BSH)

- Certificacions

L’Hospital Universitari de Bellvitge ha estat reconegut com a millor hospital d’alta tecnologia en les categories de diagnòstic de l’aparell circulatori, sistema nerviós i ronyó i vies urinàries en la segona edició dels premis BSH, atorgats per la consultora Higia Benchmarking i la companyia Asho.

A més, Bellvitge ha estat finalista en altres dues categories: indicadors de gestió clínica global i global de resultats, ambdós referits també als hospitals d’alta tecnologia.

L'Hospital de Viladecans, integrat, com Bellvitge, a la Gerència Territorial Metropolitana Sud, ha rebut el guardó com a millor hospital comarcal en gestió clínica global i diagnòstic d'aparell digestiu i hepatopancreàtic. A més, ha estat finalista a les categories de diagnòstic d'aparell circulatori i ronyó i vies urinàries i a la de resultats globals. D'altra banda, l'Hospital de Viladecans també ha vist guardonada la seva gestió hospitalària global als Premios Hospitales Top 20, que atorga la companyia IQVIA.

Els premis BSH reconeixen l’excel·lència hospitalària mitjançant l’anàlisi de 250 indicadors d’eficiència, adequació i qualitat assistencial, amb l’objectiu de potenciar la gestió clínica orientada a la millora continua. La Sociedad Española de Directivos de la Salud (SEDISA), formada per més de 1.700 professionals del sector, col·labora en els premis.

Un total de 105 centres (52 públics i 53 privats) de tot l’estat han participat en aquesta segona edició dels premis, dividits en 10 categories. Catalunya ha estat el territori més reconegut, amb un total de 26 centres premiats.

Vegeu la pàgina web dels premis