Ponce Sebastià, Jordi_ginecologia_hub

Ponce Sebastià, Jordi

Cap de Servei
  • Doctor en Medicina i Cirurgia per la Universitat de Barcelona (1989).
  • Especialitat d'Obstetrícia i Ginecologia (1990-94) a l'Hospital Universitari de Bellvitge.
  • Doctor en Medicina (1998) i Premi Nubiola (1999) de l'Acadèmia de Ciències Mèdiques de Catalunya i Balears.
  • Màster en Direcció de Serveis Integrats de Salut per l'Escola d'Alts Estudis Empresarials ESADE (DSIS 2003-04 i EMDOS/EMHOL 2014-15) amb estada formativa a la Georgetown University (Washington, EUA).
  • Membre de les Juntes Directives de diverses societats científiques nacionals i internacionals.
  • Responsable de la línia d'innovació de cirurgia robòtica de l'IDIBELL (des de 2009).
  • Director i responsable del Curs Internaiconal de Cirurgia Ginecològica de l'Hospital Universitari de Bellvitge.
  • Professor associat a la Universitat de Barcelona.