14 maig 2024
Amb una jornada per celebrar el lideratge infermer en la qualitat i la innovació de l’assistència i la recerca en salut, l’Hospital Universitari de Bellvitge (HUB) ha commemorat el Dia Internacional de les Infermeres (12 de maig).
14 maig 2024

El projecte BootStrRaP, liderat pel Dr. José Manuel Menchón (HUB-IDIBELL) i la Dra. Naomi Fineberg (Regne Unit), té com a objectiu abordar els riscos de l'ús problemàtic d'Internet per part dels joves. Els joves de nou països europeus participaran directament en el procés de recerca mitjançant la creació i l'ús d'una aplicació especialment dissenyada per aquest projecte.

13 maig 2024
La Dra. Begoña Gonzalo, facultativa del Servei d'Angiologia i Cirurgia Vascular de l'Hospital Universitari de Bellvitge (HUB), ha rebut una beca de la Fundació de la Societat Espanyola d'Angiologia i Cirurgia Vascular per dur a terme el projecte “Estudi de l’avaluació hemodinàmica de la perfusió de la mà amb ecografia Doppler a través del temps d’acceleració: el HAT (hand acceleration time)”.
10 maig 2024
El 9 de maig, l’Hospital Universitari de Bellvitge va acollir III Fòrum de Malalties Minoritàries de Catalunya, organitzat per la Federación Española de Enfermedades Raras (FEDER).
10 maig 2024

El Repte Solidari Only Step començarà a les 17.00 h davant de l’Auditori Fòrum CCIB i continuarà en direcció a Sant Adrià fins a la platja d’Ocata, al Masnou

Al final del recorregut, tindrà lloc un concert a la mateixa platja amb l’actuació del grup Dorigen, Judit Neddermann i altres convidats sorpresa

10 maig 2024

Un estudi amb participació de la Unitat d'Ictus de l'Hospital Universitari de Bellvitge - IDIBELL que publica la revista científica The New England Journal of Medicine demostra que fins i tot els pacients d'ictus amb extenses àrees de dany cerebral es poden beneficiar de ser tractats amb trombectomia mecànica.