Carregant

Abril 2019

La Societat Espanyola de Cardiologia (SEC) ha acreditat la Unitat Multidisciplinària d’Insuficiència Cardíaca Comunitària (UMICO) de l’Hospital Universitari de Bellvitge com a unitat especialitzada en insuficiència cardíaca.

25 Abril 2019

Un any més, la diada de Sant Jordi del 23 d’abril es va viure de forma intensa a l’hospital. A les parades de roses i de llibres, s'hi va afegir la música de Carla Motis & Vignesh (dins la col·laboració mensual amb Música en Vena); el lliurament de roses als pacients hospitalitzats i la presentació del llibre Desde mi habitación, que recull el primer any de vida del projecte RELAT-Hos.

24 Abril 2019

En total, l’hospital ha mobilitzat de manera excepcional uns 30 professionals, entre cirurgians, anestesistes, infermers, auxiliars d’infermeria i zeladors

17 Abril 2019

Nombrosos professionals de l'Hospital Universitari de Bellvitge, equipats per a l'ocasió amb la samarreta institucional "L'Hospital de Bellvitge es mou", van prendre part el dia 12 d'abril a la 26a Cursa Atlètica de la Sanitat Catalana.

15 Abril 2019

La consellera de Salut, Alba Vergés, va presidir el 12 d’abril la Comissió d’accessibilitat del Baix Llobregat i l’Hospitalet de Llobregat, que va tenir lloc a l’Hospital Universitari de Bellvitge. Al final de la reunió, la consellera va fer públic un paquet de mesures per millorar l’accessibilitat al sistema sanitari públic.

12 Abril 2019