Carregant

Abril 2019

Investigadors del Servei de Microbiologia de l'Hospital Universitari de Bellvitge han caracteritzat mitjançant Next Generation Sequencing (NGS) el primer operó capsular en soques multirresistents d'Haemophilus parainfluenzae.

04 Abril 2019

De l'1 al 4 d'abril, han tingut lloc al nostre hospital les classes presencials i pràctiques del títol d'especialització en monitoratge neurofisiològic del Màster en Electrodiagnòstic Neurològic de la Universitat de Barcelona.

09 Abril 2019

La consellera de Salut, Alba Vergés, va presidir el 12 d’abril la Comissió d’accessibilitat del Baix Llobregat i l’Hospitalet de Llobregat, que va tenir lloc a l’Hospital Universitari de Bellvitge. Al final de la reunió, la consellera va fer públic un paquet de mesures per millorar l’accessibilitat al sistema sanitari públic.

12 Abril 2019

Nombrosos professionals de l'Hospital Universitari de Bellvitge, equipats per a l'ocasió amb la samarreta institucional "L'Hospital de Bellvitge es mou", van prendre part el dia 12 d'abril a la 26a Cursa Atlètica de la Sanitat Catalana.

15 Abril 2019