Carregant

Març 2019

El passat dia 27 de març, va visitar l'Hospital Universitari de Bellvitge el Dr. Steven Tsui, cirurgià cardiotoràcic de l'Hospital Royal Papworth del Regne Unit.

29 Març 2019

L’Hospital Universitari de Bellvitge ha celebrat avui, 27 de març, la seva jornada anual de rendiment de gestió, per tal de fer balanç de l’activitat realitzada durant l’exercici passat i presentar els principals projectes de futur.

28 Març 2019

Concidint amb el Dia Mundial de l'Aigua, us informem que recentment han estat publicats a la revista Water Research, d'elevat factor d'impacte, els resultats del programa de control ambiental de legionel·la de l’HUB, liderat per la Dra. Laura Gavaldà, facultativa de Medicina Preventiva i Salut Pública.

22 Març 2019

L’hospital ha col·locat  6 dispositius avançats de llarga durada. A més, ha inserit 56 dispositius de curta durada per a casos d’insuficiència cardíaca o respiratòria aguda d’extrema urgència.

15 Març 2019

La Prof. Janet Treasure, directora del Servei de Trastorns de l’Alimentació del South London and Maudsley NHS Foundation Trust, va pronunciar ahir a l’Hospital Universitari de Bellvitge la conferència “Maneig dels trastorns de l’alimentació: què hem après durant els darrers 40 anys?”

12 Març 2019