Carregant

Març 2019

El Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC) i l’Hospital Universitari de Bellvitge (HUB) elaboraran un conjunt de materials didàctics per prevenir l’addicció a jocs i apostes i als videojocs, així com per prevenir els trastorns alimentaris com l’anorèxia i la bulímia nervioses. Els materials estaran adreçats a les famílies i als professionals de l’educació.

07 Març 2019

La Prof. Janet Treasure, directora del Servei de Trastorns de l’Alimentació del South London and Maudsley NHS Foundation Trust, va pronunciar ahir a l’Hospital Universitari de Bellvitge la conferència “Maneig dels trastorns de l’alimentació: què hem après durant els darrers 40 anys?”

12 Març 2019

L’hospital ha col·locat  6 dispositius avançats de llarga durada. A més, ha inserit 56 dispositius de curta durada per a casos d’insuficiència cardíaca o respiratòria aguda d’extrema urgència.

15 Març 2019

Concidint amb el Dia Mundial de l'Aigua, us informem que recentment han estat publicats a la revista Water Research, d'elevat factor d'impacte, els resultats del programa de control ambiental de legionel·la de l’HUB, liderat per la Dra. Laura Gavaldà, facultativa de Medicina Preventiva i Salut Pública.

22 Març 2019