Carregant

Febrer 2019

La Unitat de Malalties de Motoneurona de l’Hospital Universitari de Bellvitge va organitzar el 29 de gener una trobada amb les entitats que donen suport i ajut econòmic als diferents projectes de recerca que impulsa.

01 Febrer 2019

La II Jornada de Treball del comitè operatiu del Programa Territorial d’Atenció Integrada a la Insuficiència Cardíaca Comunitària de la GTMS va aplegar el dia 30 de gener més de 50 professionals de tots els dispositius.

01 Febrer 2019

L’Hospital Universitari de Bellvitge és aquests dies una de les seus de les sessions pràctiques de la 9a edició del Curs d’especialització en Ultrasonografia Endoscòpica de la Universitat Oberta de Catalunya.

07 Febrer 2019

El CatSalut ha designat dues noves xarxes d’unitats d’expertesa clínica (XUEC) d’atenció a les malalties minoritàries (MM) a Catalunya, dedicades a l’atenció de les malalties metabòliques hereditàries i de les malalties renals.

08 Febrer 2019

El Dr. Fernando Fernández-Aranda ha estat nomenat codirector de la secció de Trastorns de l'Alimentació de la Societat Mundial de Psiquiatria (World Psychiatric Association, WPA) durant els propers 6 anys.

11 Febrer 2019

Aquest mes de febrer, l’Hospital Universitari de Bellvitge ha tingut el seu primer donant en aturada circulatòria controlada de pulmons, fetge i ronyons amb perfusió regional normotèrmica amb membrana d’oxigenació (NRP-ECMO).

13 Febrer 2019

El 7è Curs d’Actualització i Formació en Cirurgia Colorectal comença avui a Bellvitge amb la retransmissió, per primera vegada al centre, de tres cirurgies simultànies amb tecnologia 4K, una resolució d’imatge que quadruplica la que ofereix l’alta definició (HD), arribant als 3840 x 2160 píxels.

13 Febrer 2019

L’Hospital Universitari de Bellvitge ha obtingut avui l’acreditació SEC-EXCELENTE de la Societat Espanyola de Cardiologia en tres procediments cardíacs: les assistències ventriculars mecàniques (cors mecànics), el diagnòstic i tractament de la síndrome coronària aguda (infart o angina de pit) sense elevació del segment ST, i el seguiment de dispositius implantables d’estimulació cardíaca (com ara marcapassos, desfibril·ladors automàtics implantables o dispositius de resincronització cardíaca).

15 Febrer 2019