Carregant

Gener 2019

El Consell de Col·legis de Metges de Catalunya (CCMC) ha fet públic el Document de Posició "El joc d’aposta en línia: impacte en la salut d’un fenomen emergent", en el qual alerta de l’increment que està experimentant el joc d’aposta en línia als països del nostre entorn i de l’elevat risc que això té per a la salut, especialment de joves i adolescents.

31 Gener 2019

El Servei de Cirurgia Toràcica de l’Hospital Universitari de Bellvitge (HUB) ha iniciat un programa de cirurgia robòtica amb el sistema Da Vinci

24 Gener 2019

Des que, al mes d'octubre, es va iniciar al nostre hospital la cirurgia de peu i turmell amb el pacient despert, aquesta tècnica s'ha consolidat amb més de 50 intervencions i un alt nivell de satisfacció dels pacients.

22 Gener 2019

Un total de 29 estudiants de 1er de Batxillerat de tot Catalunya han començat aquest dissabte a l’Hospital Universitari de Bellvitge un curs de Nutrició i Salut dins el programa Bojos per la Ciència que impulsa la Fundació Catalunya La Pedrera.

21 Gener 2019

Aquest mes de gener, ha entrat en funcionament la nova Unitat de Cures Respiratòries Intermèdies, pertanyent al Servei de Pneumologia i ubicada a la planta 16, que ha estat objecte d’una remodelació arquitectònica en profunditat.

18 Gener 2019