Carregant

Desembre 2018

Professionals del Servei de Malalties Infeccioses han estat els guanyadors dels premis 2018 de la Societat Catalana de Malalties Infeccioses i Microbiología Clínica a la millor tesi doctoral i el millor article científic.

28 Desembre 2018

Molts nens i nenes han pogut gaudir aquesta tarda de la festa infantil que organitza anualment el centre per als fills i nets dels professionals de l'hospital.

21 Desembre 2018

Amb motiu de les festes de Nadal, l'Hospital Universitari de Bellvitge us desitja molta felicitat i molta salut per al 2019. Amb les dotze campanades, acomiadarem un any que ha estat excel·lent pel que fa a increment de dotacions i d'activitat, i ja tenim encarregat als Reis que nous recursos i equipaments per a aquest 2019 que ens permetran vetllar cada dia millor per la salut de la població.

21 Desembre 2018

Els germans David i Jose Muñoz, Estopa, han emocionat avui amb la seva actuació a la marquesina d'entrada de l’Hospital Universitari de Bellvitge per celebrar amb els professionals, els pacients i els usuaris del centre el tancament d'un any excepcional i l'estrena dels gabinets d'endoscòpia i el nou web i la nova app.

20 Desembre 2018

La resistència dels bacteris als antibiòtics és un dels problemes més importants als quals s’enfronta la salut pública a nivell mundial. El continu creixement de les infeccions causades per aquests microbis pot causar més de 10 milions de morts anuals l’any 2050, com succeïa a l’era preantibiòtica.

14 Desembre 2018