Carregant

Desembre 2018

Avui dilluns s’ha posat en funcionament la nova àrea d’endoscòpia de l’Hospital Universitari de Bellvitge. Aquesta nova àrea ocupa un dels cinc grans mòduls de la primera planta de l’edifici tecnoquirúrgic.

10 Desembre 2018

La resistència dels bacteris als antibiòtics és un dels problemes més importants als quals s’enfronta la salut pública a nivell mundial. El continu creixement de les infeccions causades per aquests microbis pot causar més de 10 milions de morts anuals l’any 2050, com succeïa a l’era preantibiòtica.

14 Desembre 2018

Els germans David i Jose Muñoz, Estopa, han emocionat avui amb la seva actuació a la marquesina d'entrada de l’Hospital Universitari de Bellvitge per celebrar amb els professionals, els pacients i els usuaris del centre el tancament d'un any excepcional i l'estrena dels gabinets d'endoscòpia i el nou web i la nova app.

20 Desembre 2018

Amb motiu de les festes de Nadal, l'Hospital Universitari de Bellvitge us desitja molta felicitat i molta salut per al 2019. Amb les dotze campanades, acomiadarem un any que ha estat excel·lent pel que fa a increment de dotacions i d'activitat, i ja tenim encarregat als Reis que nous recursos i equipaments per a aquest 2019 que ens permetran vetllar cada dia millor per la salut de la població.

21 Desembre 2018

Molts nens i nenes han pogut gaudir aquesta tarda de la festa infantil que organitza anualment el centre per als fills i nets dels professionals de l'hospital.

21 Desembre 2018

Professionals del Servei de Malalties Infeccioses han estat els guanyadors dels premis 2018 de la Societat Catalana de Malalties Infeccioses i Microbiología Clínica a la millor tesi doctoral i el millor article científic.

28 Desembre 2018