Carregant

Desembre 2018

Avui dilluns s’ha posat en funcionament la nova àrea d’endoscòpia de l’Hospital Universitari de Bellvitge. Aquesta nova àrea ocupa un dels cinc grans mòduls de la primera planta de l’edifici tecnoquirúrgic.

10 Desembre 2018

La resistència dels bacteris als antibiòtics és un dels problemes més importants als quals s’enfronta la salut pública a nivell mundial. El continu creixement de les infeccions causades per aquests microbis pot causar més de 10 milions de morts anuals l’any 2050, com succeïa a l’era preantibiòtica.

14 Desembre 2018

Els germans David i Jose Muñoz, Estopa, han emocionat avui amb la seva actuació a la marquesina d'entrada de l’Hospital Universitari de Bellvitge per celebrar amb els professionals, els pacients i els usuaris del centre el tancament d'un any excepcional i l'estrena dels gabinets d'endoscòpia i el nou web i la nova app.

20 Desembre 2018