Carregant

Novembre 2018

Aquest mes d’octubre, l’Hospital Universitari de Bellvitge ha iniciat el tercer programa de l’Estat espanyol de trasplantament de ronyó de donant viu mitjançant cirurgia robòtica. El Servei d’Urologia de Bellvitge n’ha realitzat tres intervencions durant el mes d’octubre, totes elles amb molt bons resultats.

05 Novembre 2018

L’investigador Isidre Ferrer, director de l’Institut de Neuropatologia de l’Hospital de Bellvitge, ha estat guardonat amb el premi internacional Mano Amiga, que atorga cada dos anys la Fundación Por un Mañana sin Alzheimer per reconèixer una activitat rellevant en favor dels afectats per aquesta malaltia.

06 Novembre 2018

L’Hospital Universitari de Bellvitge va estar present el passat dia 8 de novembre a la Jornada Lean Sanidad, organitzada per l’Instituto Lean Management i celebrada a la seu de l’Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i Balears.

08 Novembre 2018

Els dies 8 i 9 de novembre, l’Hospital Universitari de Bellvitge va acollir les XXX Jornades de la Societat Catalana de Medicina Nuclear i Imatge Molecular.

09 Novembre 2018

El dia 12 de novembre, l'Hospital Universitari de Bellvitge va organitzar a la sala d'actes del centre la taula rodona "El professional del futur".

12 Novembre 2018