Carregant

Octubre 2018

La prestigiosa guitarrista María José Boira va actuar el 23 d'octubre per als pacients del nostre hospital en el marc del programa Música en Vena, concebut per millorar l’estada dels malalts hospitalitzats.

30 Octubre 2018

La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio de 2017, dedicada a les malalties infeccioses, finançarà un total de 36 projectes de recerca científica d’excel·lència, entre els quals en figuren dos de liderats per metges de l’Hospital de Bellvitge i investigadors de l’IDIBELL.

30 Octubre 2018

Un grup de 25 pacients amb fibrosi pulmonar idiopàtica del nostre centre participen en un programa de marxa nòrdica de tres mesos de durada, al final del qual s’avaluaran els beneficis a nivell funcional respiratori i de millora de qualitat de vida que els podria aportar aquesta activitat física.

30 Octubre 2018

L’Hospital Universitari de Bellvitge va celebrar ahir, un any més, el Dia Mundial de l’Ictus amb una campanya de conscienciació que va incloure la realització de controls i proves als visitants del centre sobre el risc de patir la malaltia.