Carregant

Nova edició del curs d'especialització en monitoratge neurofisiològic

09 Abril 2019

De l'1 al 4 d'abril, han tingut lloc al nostre hospital les classes presencials i pràctiques del títol d'especialització en monitoratge neurofisiològic del Màster en Electrodiagnòstic Neurològic de la Universitat de Barcelona.

El curs, dirigit per la Dra. Cori Veciana, ha comptat amb professors de primer nivell mundial, entre els quals el Dr. Vedran Deletis.

A banda de les diferents ponències i presentacions, el curs ha inclòs la retransmissió en directe de diverses intervencions quirúrgiques en les quals s'ha mostrat de manera pràctica als participats el desplegament al quiròfan del procediment de monitoratge neurofisiològic intraoperatori, del qual l'Hospital Universitari de Bellvitge és un dels centres capdavanters a Espanya i Europa.