L’hospital estrena la campanya #Pensoentu, dirigida a pacients i professionals

Davant d’una situació excepcional, en que els pacients ingressats a l’Hospital Universitari de Bellvitge no poden rebre visites ni comptar amb la companyia dels seus familiars, posem en marxa la campanya #Pensoentu, dissenyada perquè puguin rebre cartes i missatges de suport dels seus familiars en particular i de la ciutadania en general.

Aquelles persones que vulguin escriure una carta o fer un dibuix per als pacients només han d’enviar un correu a suportpacients@bellvitgehospital.cat i nosaltres l’imprimirem i els hi farem arribar directament. Si el missatge és personal, cal que ens indiqueu el nom del destinatari i, si el sabeu, el número de l’habitació on està ingressat. Si el missatge és global i va dirigit als pacients de forma anònima, no cal que ens indiqueu res. També podeu enviar-ho per correu postal a Hospital Universitari de Bellvitge c/Feixa Llarga, s/n. 08907 L’Hospitalet de Llobregat, indicant al sobre que és per a la campanya #Pensoentu i especificant, si cal, el nom del pacient.

Al mateix temps, l’Hospital també posa en marxa una campanya de suport als professionals amb una adreça pròpia suportprofessionals@bellvitgehospital.cat perquè tothom els pugui fer arribar missatges d’ànims i d’agraïment en uns dies en que la seva feina és més intensa i més necessària que mai. Aquests missatges es compartiran amb els professionals a través de la intranet del centre i a les xarxes socials de l'HUB.