Fernando Fernández Aranda, nou president de la Societat Mundial d'Investigació en Trastorns de l'Alimentació

El Dr. Fernando Fernández Aranda, coordinador de la Unitat de Trastorns Alimentaris de l'Hospital de Bellvitge, ha estat nomenat president de la Societat Mundial de Recerca en Trastorns de l'Alimentació.

El Dr. Fernando Fernández Aranda, coordinador de la Unitat de Trastorns Alimentaris de l'Hospital de Bellvitge-IDIBELL, i Cap de Grup del CIBEROBN, ha estat nomenat a Chicago, el passat 8 de setembre, president de la prestigiosa Societat Mundial de Recerca en Trastorns de l'Alimentació (Eating Disorders Research Society). Aquesta selecta societat, amb base als Estats Units, aglutina els més prestigiosos clínics i investigadors internacionals en el camp. Fernando Fernández és el primer espanyol i tercer europeu que és nomenat per al càrrec, des que va ser creada el 1995.

Aquesta societat representa els més destacats investigadors, de més de 25 països, i monitoritza els avenços més importants i la innovació en l'àmbit dels trastorns de l'alimentació. Amb motiu d'aquest nomenament, serà responsable de l'organització del proper congrés anual (XXVI Anual Eating Disorders Research Society Meeting), que tindrà lloc a Sitges del 15 al 17 d'octubre de 2020.