Carregant

Els participants al curs de Nutrició de Bojos per la Ciència coneixen l’Hospital de Bellvitge

21 Gener 2019

Un total de 29 estudiants de 1er de Batxillerat de tot Catalunya han començat aquest dissabte a l’Hospital Universitari de Bellvitge un curs de Nutrició i Salut dins el programa Bojos per la Ciència que impulsa la Fundació Catalunya La Pedrera.

La jornada de benvinguda als estudiants va constar de dos grans bloc. En el primers es van dur a terme diferents xerrades introductòries del programa del curs a càrrec de les Dr. Zaida Agüera (nutrició), Susana Jiménez (addiccions comportamentals) i Encarna Grifell, directora de Planificació Estratègica, Innovació i Avaluació de la GTMS, i del Dr. Fernando Fernández Aranda, responsable de la Unitat de Trastorns Alimentaris i coordinador del curs.

Posteriorment, els estudiants van conèixer algunes de les instal·lacions i equipaments de l’hospital, com ara la nova àrea d’endoscòpies; el Laboratori Clínic; Anatomia Patològica; la Unitat de Cures Crítiques Cardiològiques; l’Hospital de Dia; Cardiologia no invasiva i Consultes Externes en un recorregut que va ser conduït per la directora Infermera de l’hospital, Rosa Soldevila.

La segona sessió es realitzarà el dissabte 2 de febrer. El curs de Nutrició està integrat per un total de 14 sessions, de de les quals 10 es fan a l’hospital i les 4 restants a la seu de la Fundació Alícia a Mont Sant Benet.