Carregant

Els fills i nets dels professionals de l’hospital gaudeixen d’una festa dedicada al circ

21 Desembre 2018

Molts nens i nenes han pogut gaudir aquesta tarda de la festa infantil que organitza anualment el centre per als fills i nets dels professionals de l'hospital.

Aquest any, la festa ha estat dedicada al món del circ i també als beneficis del moviment, en consonància amb l'eslògan #HospitalBellvitgeEsMou, estrenat recentment per l'hospital per posar en relleu els avenços en equipaments i la renovació de la seva imatge.

Entre d'altres activitats, durant la festa hi ha hagut un espectacle a càrrec del Dr. Luzes, tallers artístics sota el títol "El Circ i les emocions del Nadal", l'entrega dels premis del Concurs de Dibuix Infantil, l'arribada del Pare Noel i un berenar a la Sala Vicente Ferrer.