Campanya solidària amb la lluita contra el coronavirus a l’Hospital de Bellvitge

Des de l’inici de l’emergència sanitària del coronavirus, l’Hospital Universitari de Bellvitge rep oferiments de ciutadans que a títol particular volen realitzar una donació econòmica per contribuir a la tasca dels professionals en l’atenció de les persones afectades pel virus en les millors condicions possibles.

Per tal de canalitzar aquestes ajudes que espontàniament han sorgit de la ciutadania, l’hospital, a iniciativa dels seus professionals, posa en marxa una campanya de microdonacions a migranodearena.org

Totes les aportacions recollides en aquesta campanya es destinaran a les actuacions extraordinàries per fer front a la pandèmia del Covid-19 i que tenen un caràcter urgent, donat l'excepcionalitat de la situació. Aquests dies l'hospital necessita equips de protecció individual (mascaretes d'alta protecció, ulleres, bates impermeables, solucions desinfectants, respiradors i equips per a l'atenció el pacient crític).

D’altra banda, l’emergència també ens ha portat a haver d’habilitar noves unitats d’hospitalització convencional i de cures intensives. Aquests nous espais requereixen de material nou del que encara no disposem en la mesura que es necessita.

Totes i cadascuna de les aportacions són importants i sumen!

“Molta gent petita, en llocs petits…f ent coses petites...poden canviar el mon...”

Aquí podeu realitzar les vostres aportacions a la campanya